onsdag den 6. juni 2012

Juice med power!

Som nogle af jer nok efterhånden har regnet ud, er jeg noget nær juice-afhængig. Jeg juicer gerne hver dag!

Da jeg stod med 1,5kg øko-appelsiner og skulle juice her til morgen, havde jeg lyst til et lille kick og så mine ingefær i frugtskålen og tænkte: "hvorfor ikke?... altså, måske det passer bedre til citron end appelsin... arj, det er da stadig citrusfrugt. Det gør vi!"


Jeg brugte ca. 8cm ingefær, af en tykkelse på 3 cm og så selvfølgelig mine 1,5kg appelsiner.


Det var lidt et sats, for det er alligevel mange appelsiner, hvis det ikke smagte godt, men det gjorde det heldigvis!

Det er bestemt en juice jeg vil vende tilbage til :)

Den smager ikke kraftigt af ingefær, men det bliver en let og sødmefuld ingefærdrik, perfekt her i sommervarmen, evt. med lidt is og nogle mynteblade i, eller som her; med frosne hindbær i(var lige hvad jeg havde) - det kan klart anbefales!

Happy juicing! <3

2 kommentarer:

  1. God idé! Jeg ville nok have blendet hindbærrene i... :) Jeg glæder mig til at følge din blog... jeg spiser efter Lene Hansson, men er de sidste to uger blevet bidt af et par rawfood-bøger :)
    Vh. Oly

    SvarSlet
  2. Det var med vilje jeg ikke blendede dem i, jeg kan godt lide at have noget at spise, så der er lidt flere bevarede fibre i.

    Det er skønt at høre du har fået lyst til at prøve :) det har virkelig gjort megen gavn for mig, så jeg håber du vil kaste dig ud i det!

    SvarSlet