lørdag den 31. marts 2012

Dejligt frisk brombær smoothie

En blid forårs/sommer stemning breder sig når man drikker den her friske men søde brombærsmoothie. Pærerne gør den frisk og dadlerne tilfører en sødme, som kun Medjool dadler kan! Blåbærene forstærker brombær-smagen og er faktisk altid en rigtig god base i en smoothie :) et lille tip... og bruger du frosne bær som mig, er den deeeejlig kold på en varm solskinsdag :D

Er den ikke bare flot?

Her er hvad jeg ca. brugte...

2 meget store pærer
120g blåbær
225g brombær
8 Medjool dadler
1kop vand

Det giver ca.1½ L, som meget hurtigt forsvinder ;)

Der har været folk, udenfor rawfood-miljøet, som ikke har troet på de næringsværdier jeg har angivet, så denne gang har jeg taget et billede af mit program!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar