tirsdag den 7. august 2012

Den bedste spirulina-smoothie, ever!

Jeg ved godt, jeg havde forsvoret at jeg aldrig nogensinde skulle drikke spirulina igen! Meeeeeen... her til aften, da jeg kom hjem fra en god omgang træning, var energidepoterne lave. Jeg besluttede mig for at lave en smoothie for noget hurtig energi og kiggede, som sædvanligt, i køleskab og fryser.
Jeg fandt en pose blåbær og en pose jordbær, en rest af noget frisk spinat, fra i går og så tænkte jeg, at jeg da kunne give det et forsøg, med det spirulina der... ellers får jeg det jo aldrig spist ;p

  • Jeg kom de to pakker frost-frugt i(som var optøet i køleskabet)
  • hvad der svarer til 3 gode håndfulde spinat
  • 1tsk spirulina
  • 2spsk agave nektar


Jeg siger jer, det er virkelig en af de bedste smoothies jeg nogensinde har fået! Yay! Endnu en god måde at skjule spirulina smagen.. :D
- sorry den ikke fremtræder så smukt på billedet, farven er mere rød-lilla og dyb end jeg kunne få mit kamera til at vise efter solen er gået ned(ønsker mig et nyt!) :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar